2 januari!

Idag är dagen D, dagen då vi flesta startar!

Sen har vi ju familjen Maria/Vikto som startar imorgon eftersom Vikto fyller 30 idag, grattis till honom!!

Sen har vi Åsa som faktiskt var med i första svängen av detta, men hon startar den 16 januari!

Det har börjat bra hittills för mig iallafall!
Det brukar vara lungt på morgon och på jobbet, men kvällen är den tuffa utmaningen!



Har ni tips på bra saker man kan stoppa i sig om man är sjukt sötsugen???

Skriv här eller på facebook så publicerar jag allt!


Kommentarer
Jennie

Ett tips på att smaksätta kesella osv är att använda vaniljpulver. Jag pratar alltså inte om vaniljsocker utan det där underbara bruna somm kommer från vaniljstänger. Vet ju dock inte om det är tillåtet =), men om det är det så är det guld att använda.

Tugga på lakritsrot ska tydligen också vara bra =)



Ett annat litet tips är till alla er som liksom jag älskar kalla såser till köttet. Använd turkistlättyoughurt och tillsätt sedan det ni vill ha. Går även att göra egen dipp med detta eftersom det är socker i de dipper man köper. Så gör gurk och moröttsstavar och sätt er framför tv:n och njut!

2012-01-02 @ 13:23:48
URL: http://nennie.webblogg.se/
Lina

Ta en kopp te :)

2012-01-02 @ 17:26:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0