Inne på fjärde veckan nu!

Uppdateringarna här blir inte jättemånga nu, den mesta aktiviteten sker ju på facebook och jag tycker alla gör ett sånt jävla bra jobb med att stå emot alla frestelser! Sen är jag så himla glad att alla är duktiga på att peppa varann!

Tanken med facebooksgruppen är ju att man ska kunna skriva om man behöver motivation, och sedan också få det av andra medlemmar!

Något som är positivt med att peppa andra är att man också peppar sig själv, även om man kanske inte  är så motiverad själv. Fake it until you make it är ett av mina favorituttryck och det gäller här, säger man det tillräckligt många gånger så sätter det sig som en stor sanningssten i huvudet.

Märker ni resultat då?

Ser att folk redan börjat gå ner 4-5 kilo efter 3 veckor! Det är ju helt sjukt! Fatta vad detta kommer förändra våra liv!

Någon hade ångest efter att ha ätit kesella med hallonsmak istället för tårta, men då hade Lollo en bra kommentar, att ångest ska man inte ha för att medvetet ha valt ett bättre alternativ, det är ju det vi vill, eller hur? Det är ju så vi ska ha det i långa loppet!

Åh ni är så duktiga allihop, så jävla starka! Tankens kraft är enorm!

Kämpa på krigare!!

Veckans tips:
Är det jobbigt? Bryt ner allt i delmål, "jag ska klara denna timman också, om jag tar ETT stort glas vatten blir sockersuget mindre osv".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0