Linda är med!

Linda om Bra att äta efter träning:
Jag är så på! Började i går! Har dock frågor: 1, är det ok att äta sockerfri ketchup, om inte, vad ska jag äta istället för ketchup? 2.Om man inte gillar nötter, vad ska man äta för mellanmål på jobbet? Något lätt, ogillar även keso, kesella går ner men det är ingen favorit. 3. Är det ok att äta kaviar på mackan?4. Frukt och bär=socker, är det ok att göra smothi med tex blåbär och hallon? 5. Vodka innehåller inget socker, är det ok att dricka en drink "skinny bitch"= vodka med bubbelvatten och lime, det är antagligen bättre än vin!? Tacksam för svar:) Linda


Härligt!!
Ketchup är okej, det är oftast ändå inte några jättestora mängder det handlar om! 100 dagar är ju som sagt mest till för att skippa allt det stora, godis, chips, läsk, skräpmat osv!
Mellanmål på jobbet går alldeles utmärkt med frukt/fruktsallad, en knäckemacka med skinka/gurka osv. Tänk typ en mini-mini frukost! Min kollega Sandra som också är med i 100 dagar har ett paket knäcke här på jobbet, och en tub med mjukost som hon har som mellanmål eller efter träning innan jobbet, det funkar ju bra!
Kaviar äter jag själv, samma där som med ketchup, inga stora mängder...
Frukt och bär är ju jättebra att ha i smoothien! Massa vitaminer och antioxidanter, även om det är socker så är det naturligt sådant.
Ang. Vodkan, om man nu väljer att dricka drinkar så är ju detta typ det enda alternativet om man inte vill ha läsk i;) Så det har du rätt i!

Lycka till nu:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0